ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki poszukuje Specjalistki/Specjalisty do działu kancelaria i archiwum

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2022-11-04 13:54:20 przez Admin Zacheta

Specjalistka/Specjalista do działu kancelaria i archiwum

Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki poszukuje
Specjalistki/Specjalisty do działu kancelaria i archiwum
Jeśli jesteś osobą, która lubi pracę z ludźmi, jest kontaktowa, i nie boi się dynamicznej pracy oraz ma ochotę brać udział w rozwoju naszej instytucji to szukamy właśnie Ciebie!
Stanowisko: Specjalistka/Specjalista
Dział: kancelaria i archiwum, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki
 
  • Prowadzenie i obsługa archiwum zakładowego;
  • Współpraca z działami w zakresie obsługi archiwum tj: przyjmowanie, porządkowanie i udostępnianie akt osobowych oraz dokumentacji księgowej i kadrowej;
  • Należyte zabezpieczenie dokumentacji przed zniszczeniem bądź zabraniem przez osoby nieupoważnione;
  • Prowadzenie ewidencji dokumentacji archiwum;
  • Prowadzenie ewidencji wyników pomiaru temperatury i wilgotności powietrza w archiwum;
  • Doradzanie pracownikom w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją archiwizacyjną;
  • Sporządzanie corocznych sprawozdań z działalności archiwum i stanu dokumentacji za dany rok;
  • Prowadzenie innych czynności archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i zarządzeniami w Zachęcie – Narodowej Galerii Sztuki;
  • Współpraca z firmą zewnętrzną w zakresie brakowania dokumentacji oraz przekazania dokumentacji do Archiwum Akt Nowych w Warszawie;
  • Prowadzenie obsługi kancelaryjnej zgodnie z obowiązującą w Zachęcie instrukcją, w tym m.in. przyjmowanie i rozdział przesyłek i dokumentów, skanowanie i ewidencjonowanie korespondencji w elektronicznym obiegu dokumentów i dbanie o sprawny ich obieg, prowadzenie ewidencji korespondencji wychodzącej, prowadzenie ewidencji przesyłek wpływających;
  • Obsługa korespondencji elektronicznej;
  • Przygotowanie i terminowa wysyłka zaproszeń na wystawy;
  • Bieżąca kontrola realizacji umów z firmami pocztowymi i kurierskimi, w tym m.in. rozliczanie faktur, kontrola zgodności opłat z zawartymi umowami oraz terminu obowiązywania umów.
 
  •  
  • wykształcenie minimum średnie, dodatkowym atutem będzie znajomość zasad etykiety lub protokołu dyplomatycznego;
  • ukończony kurs archiwalny pierwszego i drugiego stopnia;
  • znajomość przepisów obowiązujących w zakresie postępowania z dokumentacją spraw ostatecznie załatwionych i prowadzenia archiwum;
  • praktyczna znajomość zagadnień prawnych i organizacyjnych z zakresu prowadzenia archiwum zakładowego oraz ochrony danych osobowych;
  • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu i organizacji archiwum zakładowego minimum 3 lata;
  • dobra znajomość programów m.in. pakietu Microsoft Office, umiejętność i chęć pracy w chmurze;
  • komunikatywność oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach;
  • umiejętność zarządzania czasem, wykonywania różnorodnych zadań oraz ustalania priorytetów, samodzielność w wykonywaniu zadań, zaangażowanie, dokładność, rzetelność, skrupulatność;
  • umiejętność analitycznego myślenia i efektywnego rozwiązywania problemów;
  • wysoka kultura osobista, dyplomacja, dyskrecja i lojalność;
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie;
  • chęć poznania procesów w instytucji publicznej, ciekawość, dociekliwość i otwartość na wiedzę.
 
 
Mile widziane:
  • mile widziana dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie);
  • mile widziane doświadczenie zawodowe w urzędach administracji publicznej;
  • posiadanie wykształcenia wyższego ze specjalizacją archiwalną będzie dodatkowym atutem.
 
 
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełny etat;
  • wynagrodzenie miesięczne zasadnicze 4 500,00 zł brutto;
  • dodatek stażowy za wysługę lat od 5% do 20% na podstawie udokumentowanego stażu pracy. Dodatek przysługuje od 5 lat stażu pracy;
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku, zapomogi, pożyczki mieszkaniowe, korzystna oferta dodatkowej opieki medycznej;
 
 
 
CV WRAZ Z KLAUZULĄ
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Zachętę – Narodową Galerie Sztuki w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym na aplikowane przeze mnie stanowisko”
i/lub
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Zachętę – Narodową Galerię Sztuki na potrzeby przyszłych rekrutacji”
prosimy przesyłać na adres e-mail:  z dopiskiem rekrutacja na stanowisko Specjalista/Specjalistka do spraw obsługi archiwum i kancelarii.
Na zgłoszenia czekamy do 30 listopada 2022 r. 
Zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.
« powrót do poprzedniej strony