Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Szczegóły informacji

Poszukujemy specjalistę/Sspecjalistkę do spraw administracyjnych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2022-03-22 11:39:01 przez Admin Zacheta

Zakres obowiązków:

- obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych;
- kompleksowa obsługa małej floty samochodów służbowych;
- prowadzenie samochodów służbowych;
- wsparcie w zakresie zakupów oraz zaopatrzenia biura;
- prowadzenie spraw związanych z ewidencją środków trwałych.
 

Wymagania:

- wykształcenie min. średnie;
- min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub przy podobnych zadaniach;
- prawo jazdy kat. B ( z doświadczeniem w prowadzeniu aut typu BUS)
- systematyczność, rzetelność i dokładność;
- bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i zaangażowanie;
- otwartość na nowe zadania;
- dobra znajomość programu MS Office - Word, Excel;
- wysoki poziom kultury osobistej;
- znajomość obsługi urządzeń biurowych
- brak przeciw wskazań do wykonywania lekkich prac fizycznych.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat.
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
  • Pracę w przyjaznej atmosferze w instytucji kultury.
  • Niezbędne narzędzia do pracy
  • Wynagrodzenie miesięczne 3500 zł netto

Akapit nr - brak tytułu

Osoby zainteresowane podjęciem pracy w Zachęcie – Narodowej Galerii Sztuki prosimy o przesłanie CV na adres:
W tytule e-maila prosimy wpisać hasło „Rekrutacja na stanowisko Specjalista/Specjalistka do spraw administracji”. Do CV prosimy dołączyć klauzulę o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Zachętę – Narodową Galerię Sztuki w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym na aplikowane przeze mnie stanowisko”.
 
Zgłoszenia przyjmujemy od 22.03.2022 r. do 20.04.2022
Na rozmowę kwalifikacyjną zaprosimy wybrane osoby.