ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 01/2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: 01/2024

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Kierownik działu dokumentacji i biblioteki

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Zachęta - Narodowa Galeria Sztuki w Warszawie

Wymiar etatu: Pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Dokumentacji

Data udostępnienia: 2024-01-19

Ogłoszono dnia: 2024-01-19

Termin składania dokumentów: 2024-01-28 00:00:00

Nr ogłoszenia: 01/2024

Zlecający: Zachęta - Narodowa Galeria Sztuki w Warszawie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Nasze wymagania
  • wykształcenie wyższe co najmniej na poziomie licencjatu, studia humanistyczne: historia sztuki, archiwistyka, muzeologia, kulturoznawstwo
  • minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku pracy
  • wiedza merytoryczna i doświadczenie w prowadzeniu biblioteki w instytucji kultury
  • wiedza  o sztuce współczesnej
  • umiejętność poszukiwania i selekcji informacji w oparciu o zasoby tradycyjne i elektroniczne
  • chęć rozwoju, także w zakresie nowych technologii, w tym elektronicznych programów służących do katalogowania/archiwizacji zbiorów, znajomość systemu MuseumPlusRIA będzie dodatkowym atutem
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem
  • umiejętności związane z pracami administracyjnymi oraz obsługą pakietu MS Office
  • sumienność i dokładność, dobra organizacja pracy, staranność i dbałość o szczegóły
  • umiejętność pracy w zespole oraz kierowania pracami zespołu
  •  doświadczenie w pracy z gromadzeniem, opracowaniem, zabezpieczaniem i udostępnianiem dokumentacji, także w formie repozytoriów i baz cyfrowych

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Twój zakres obowiązków
  • prowadzenie elektronicznej bazy danych artystów i wystaw (MuseumPlus)
  • katalogowanie i nazewnictwo cyfrowych zasobów archiwalnych w oparciu o narzędzia cyfrowej humanistyki
  • monitoring życia artystycznego w Polsce po 1945 r.
  • przeprowadzanie kwerend
  • stała kontrola funkcjonalności systemu MuseumPlus RIA, w tym wsparcie w opracowaniu zakresu zmian i kontrola ich wdrażania pod kątem założeń merytorycznych
  • kontakt z przedstawicielami firmy Zetcom (w tym udział we wszelkich szkoleniach dot. systemu m+)
  • stała współpraca z administratorem IT MuseumPlusRIA ze strony Zachęty
  • ścisła współpraca z przedstawicielami partnera POPC: Centrum Cyfrowego, ewentualnie innymi partnerami w ramach kolejnych projektów związanych z digitalizacją
  • współpraca z pracownikami Zachęty – użytkownikami m+: konsultacje dot. koniecznych zmian
    w funkcjonalnościach m+; pomoc w opanowaniu wdrażanych zmian (szkolenia, konsultacje indywidualne)
  • tworzenie planu działań i koordynacja pracy osób zatrudnionych w dziale dokumentacji i biblioteki
  • przygotowanie i aktualizacja budżetu działu

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Nasze wymagania
  • wykształcenie wyższe co najmniej na poziomie licencjatu, studia humanistyczne: historia sztuki, archiwistyka, muzeologia, kulturoznawstwo
  • minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku pracy
  • wiedza merytoryczna i doświadczenie w prowadzeniu biblioteki w instytucji kultury
  • wiedza  o sztuce współczesnej
  • umiejętność poszukiwania i selekcji informacji w oparciu o zasoby tradycyjne i elektroniczne
  • chęć rozwoju, także w zakresie nowych technologii, w tym elektronicznych programów służących do katalogowania/archiwizacji zbiorów, znajomość systemu MuseumPlusRIA będzie dodatkowym atutem
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem
  • umiejętności związane z pracami administracyjnymi oraz obsługą pakietu MS Office
  • sumienność i dokładność, dobra organizacja pracy, staranność i dbałość o szczegóły
  • umiejętność pracy w zespole oraz kierowania pracami zespołu
  •  doświadczenie w pracy z gromadzeniem, opracowaniem, zabezpieczaniem i udostępnianiem dokumentacji, także w formie repozytoriów i baz cyfrowych

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-01-28 00:00:00

VII. Informacje dodatkowe:

CV WRAZ Z KLAUZULĄ
  • „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Zachętę – Narodową Galerie Sztuki w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym na aplikowane przeze mnie stanowisko” lub „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym na aplikowane przeze mnie stanowisko oraz przyszłych rekrutacji”
  • prosimy przesyłać na adres e-m
  • ail: rekrutacja@zacheta.art.pl z dopiskiem rekrutacja na stanowisko Kierownik/Kierowniczka działu dokumentacji i biblioteki.
  • Na zgłoszenia czekamy do 28 stycznia 2024 r. 
  • Zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.
  • Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.
« powrót do poprzedniej strony