ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

zawiadomienie o wyborze ofert w części 1 i 2

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-11-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Sokólska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-11-30 13:01:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Łukasz Zaborowski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-11-30 13:07:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Łukasz Zaborowski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-11-30 13:07:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
649 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja z otwarcia ofert

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
 
                                                                                                                            
              Warszawa, dnia 19.11.2020roku
 
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
 
dotyczy przetargu nieograniczonego ZP/08/2020 pn. „Dostawa drukarek, skanerów, monitorów, telewizora led, i akcesoriów komputerowych”
 
Zamawiający:
Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki
Adres: pl. Małachowskiego 3, 00-916 Warszawa
telefon: 22 556 96 00, e-mail:
REGON: 000275949, NIP: 526-025-12-10
 
Zamawiający działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2019, poz. 1843 ze zm.) przedstawia informację z otwarcia ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, które odbyło się w dniu 19 listopada 2020 roku, godz. 12:15 w siedzibie Zamawiającego:
 
  1. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia kwotę
  1. dla części 1 – urządzenia wielofunkcyjne – 20 000,- zł brutto
  2. dla części 2 – Drukarki , scanery, monitory, telewizor led i pozostałe akcesoria komputerowe - 18 657,82 zł brutto
 
  1. Zestawienie złożonych ofert:
 
Część 1
 
  1. Oferta Nr 1 złożona przez Greeneris Sp. z o.o. ul. Nad Rzeczką 21b, 03-257 Warszawa
 
  1. cena oferty brutto: 14 770,- zł (słownie: czternaście tysięcy siedemset siedemdziesiąt złotych) – parametr ocenny
                              
                               b) Termin realizacji zamówienia - 2 dni – parametr ocenny
                                              
  1. okres gwarancji: 36 miesięcy
                                d) Warunki płatności – 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania faktury
 
                część 2
 
  1. Oferta Nr 1 złożona przez: Display Media Gołębiowska, Polewczyk Sp.j. Al. Krakowska 29, 05-090 Raszyn
 
  1. cena oferty brutto: 25 468,38 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy czterysta sześćdziesiąt osiem złotych, 38/100) – parametr ocenny
                              
                               b) Termin realizacji zamówienia – 3 dni – parametr ocenny
 
  1. okresy gwarancji dla poszczególnych produktów:  skaner – 24 m-ce, drukarka kart plastikowych – 24 m-ce, drukarka laserowa – 12 m-cy, drukarka przenośna – 24 m-ce,        telewizor led – 24 m-ce, monitory 36 m-cy, słuchawki nauszne 24 m-ce, słuchawki z mikrofonem 24 m-ce, modem 4G – 24 m-ce, dysk zewnętrzny 24 m-ce, kamera internetowa 24 m-ce,  myszka przewodowa 24 m-ce, myszka bezprzewodowa 24 m-ce
 
d) Warunki płatności – 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania faktury
 
 
 
Zamawiający informuje, iż Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
 
 
Sporządziła Anna Sokólska

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-11-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Sokólska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-11-19 16:36:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jakub Niewiadomski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-11-19 16:36:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jakub Niewiadomski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-11-19 16:36:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
704 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zmiana treści SIWZ

Akapit nr 1 - brak tytułu

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-11-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Sokólska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-11-18 13:53:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jakub Niewiadomski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-11-18 13:54:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jakub Niewiadomski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-11-18 13:54:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
716 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Dostawa drukarek, scanerów, monitorów, telewizora Led i akcesoriów komputerowych dla Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
 


Ogłoszenie nr 608963-N-2020 z dnia 2020-11-10 r.
 
Zachęta Narodowa Galeria Sztuki: Dostawa drukarek, scanerów, monitorów, telewizora Led i akcesoriów komputerowych dla Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachęta Narodowa Galeria Sztuki, krajowy numer identyfikacyjny 27594900000000, ul. Plac Małachowskiego  3 , 00-916  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 556 96 01, e-mail , faks 228 277 886.
Adres strony internetowej (URL): www.zacheta.art.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
państwowa instytucja kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zacheta.art.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zacheta.art.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
 
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty należy składać pisemnie
Adres:
Zachęta - Narodowa Galeria Sztuki, plac Małachowskiego 3, 00-916 Warszawa - kancelaria Zachęty

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drukarek, scanerów, monitorów, telewizora Led i akcesoriów komputerowych dla Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie
Numer referencyjny: ZP/08/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek, scanerów, monitorów, telewizora Led i akcesoriów komputerowych dla Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie 2. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: 1) Urządzenia wielofunkcyjne A3 - 2 sztuki 2) Drukarki , scanery, monitory, telewizor led i pozostałe akcesoria komputerowe Część 1) Urządzenia wielofunkcyjne A3 - 2 sztuki Prametry: Prędkość drukowania (A4, tryb normal): A4: minimum 35 str./min w kolorze i w trybie monochromatycznym A3: minimym 20 str./min w kolorze i w trybie monochromatycznym Czas pierwszego wydruku/ uzyskania pierwszej kopii: Do 10 sekund Rozdzielczość druku: 1200x1200 dpi, 600x600 dpi Rozdzielczość skanowania: minimum 600x600 dpi Pamięć Minimum 1.2 GB Języki drukarki PCL5c, PCL6, PostScript 3, PDF v1.7, XPS Podajniki papieru: Uniwersalny - 100 str. 1 kaseta, pojemność do 400 str. Odbiornik papieru: 400 arkuszy wydrukiem do dołu Druk dwustronny Gramatura papieru: Od 80 g/m2 do 256 g/m2 Wymiary nośników: A3, A4, A5, B4, B5, A6, B6; 11 kopert (Com-10, DL, C5, C4), niestandardowy rozmiar (do 1321 mm długości, również w przypadku banerów); RADF: A3, A4, A5, A6, B4, B5; druk dwustronny: A3, A4, A5, B4, B5. Obsługa rozmiarów niestandardowych: szerokość 64–297 mm, długość: 90–1321 mm niestandardowe: szerokość od 76,2 do 215,9 mm; długość od 127,0 do 355,6 mm Interfejsy: USB, RJ-45 Typy nośników: Papier zwykły, o podwyższonej gramaturze, papier powlekany, folia przezroczysta (tylko cz.-b.), etykiety, koperty Funkcje dodatkowe: Uwierzytelnienie za pomocą kodu PIN lub identyfikatora, programowalny kolorowy ekran dotykowy LCD, Bezpośrednie skanowanie do pamięci USB, folderu sieciowego, poczty e-mail, serwera FTP, lokalnego komputera PC oraz skanowanie zdalne. Gwarancja Minimum 36 miesięcy część 2) Nazwa Szt. Opis 1. Skaner płaski (A4 np. CanoScan LiDE 400 lub równoważny) - 2 sztuki Parametry: Źródło światła, sensor: CIS Rozdzielczość skanowania optycznego: minimum 4800 x 4800 DPI Głębia barw: Wejście: 48 Bit Kolor, Wyjście: 24 Bit Kolor Szybkość skanowania: maksymalnie 7sek/strona (mono, A4), 8sek/strona (kolor, A4) Dodatkowe funkcje: Skanowanie w pionie, skanowanie do e-mail, skanowanie do chmury Obsługiwane systemy operacyjne: Windows 10, Windows 8.1, Windows 7 Interfejs: USB-Typ C(zgodne z USB 3.0 I 2.0), USB Waga Max 1.8 kg Gwarancja Minimum 24 miesiące 2. Drukarka kart plastikowych (Zebra ZC300 lub równoważny) - 1 sztuka Parametry: Kolor: biały lub srebrny Rodzaj druku: Termosublimacja Rozdzielczość druku 300dpi Prędkość druku[mono][karty/h] 900 Prędkość druku [kolor][karty/h] 200 Grubość Karty 10-40 mil Wykonanie kart PVC kompozytowe, Samoprzylepne, PVC Interfejsy: USB, Ethernet Pojemność podajnika: minimum 100 Drukarka musi wspierać wydruk z systemu iKsoris firmy Softcom Gwarancja Minimum 24 miesiące 3. Drukarka laserowa monochromatyczna ze skanerem (np. HP LaserJet Pro M130a lub równoważna) - 3sztuki - Drukarka w kolorze białym Parametry Obsługiwany typ nośnika Papier zwykły, Papier fotograficzny, Koperty, Etykiety Obsługiwane formaty nośników: A4, A5, A6, B5 Podajnik papieru: minimum 150 arkuszy Odbiornik papieru: minimum 100 arkuszy Rozdzielczość druku: 600 x 600 dpi Rozdzielczość skanowania: 1200 x 1200 dpi Format skanu: A4 Druk dwustronny (dupleks) Interfejsy: USB Gwarancja Minimum 12 miesięcy 4. Drukarka przenośna (np. EPSON WF-100W WIFI lub równoważna) 1 sztuka Drukarka musi być lekka, maksymalnie 1,7kg, plug and play (wbudowany sterownik) z wbudowaną baterią, z łącznością bezprzewodową Wi-fi Obsługa formatów: A4 (21.0x29,7 cm), A5 (14,8x21,0 cm), A6 (10,5x14,8 cm), B5 (17,6x25,7 cm), C6 (koperta), DL (koperta), Nr 10 (koperta), Letter Legal, 10 x 15 cm, 13 x 18 cm Obsługa protokołów wydruków sieciowych: IPP, LDP, Port 9100, WSD Protokoły administracji sieciowej - SNMP, HTTP, DHCP, APIPA, DDNS, mDNS, SLP, WSD, LLTD, Ping Możliwości podłączenia: Bezprzewodowa sieć LAN IEEE 802.11b/g/n (WiFi 4), Wi-Fi Direct, USB 2.0 Micro-B Usługi drukowania mobilnego Apple AirPrint, Google Cloud Print Protokoły sieciowe - TCP/IPv4, TCP/IPv6 Wymiary maksymalnie 32 cm/16 cm/7 cm Gwarancja Minimum 24 miesiące 5. Telewizor LED 65" wraz z wieszakiem ściennym (np. SAMSUNG QLED QE65Q67T + kompatybilny wieszak lub podobny) 1 sztuka OBRAZ Ekran 65 cali / 163 cm, 16:9 Zgodność z HD 4K UHD, 3840 x 2160, HDR Częstotliwość odświeżania 100 Hz Podświetlenie matrycy LED Tuner DVB-T2, DVB-S2 DŹWIĘK Moc głośników minimum 2 x 10 W FUNKCJE SIECIOWE I MULTIMEDIALNE Smart TV, Wi-Fi, DLNA Przeglądarka internetowa Nagrywanie na USB Komunikacja dodatkowa: Bluetooth, Wi-Fi Direct, AirPlay WEJŚCIA / WYJŚCIA Liczba złączy HDMI 3 Liczba złączy USB 2 Złącze Ethernet (LAN) Wejście komponentowe INFORMACJE DODATKOWE Menu w języku polskim USB - zdjęcia, muzyka, film, PVR - nagrywanie USB, TimeShift, możliwość aktualizacji oprogramowania EFEKTYWNOŚĆ ENERGETYCZNA Klasa energetyczna A+ Zasilanie 220 - 240 V 50/60 Hz WYPOSAŻENIE I AKCESORIA Podstawa, instrukcja obsługi w języku polskim, karta gwarancyjna, pilot GWARANCJA Minimum 24 miesiące 6. Monitor 24" (np. IIYAMA ProLite XUB2492HSU-B1 lub podobny) 1 sztuka OBRAZ Ekran 24 cale , 16:9 Rozdzielczość Full HD Częstotliwość odświeżania obrazu 75Hz Powłoka matrycy - Matowa DŹWIĘK Głośniki stereo minimum 2x1W WEJŚCIA HDMI x1, DisplayPort x1, VGA x1 GWARANCJA Minimum 36 miesięcy 7. Monitor 22" (np. iiyama ProLite XUB2292HS-B1 lub podobny) 1 sztuka OBRAZ Ekran 24 cale , 16:9 Rozdzielczość Full HD Częstotliwość odświeżania obrazu 75Hz Powłoka matrycy - Matowa DŹWIĘK Głośniki stereo minimum 2x1W WEJŚCIA HDMI x1, DisplayPort x1, VGA x1 GWARANCJA Minimum 36 miesięcy 8. Słuchawki bezprzewodowe (np. JBL Tune 500BT lub podobne) 1 sztuka Słuchawki nauszne, bezprzewodowe, składane, kolor czarny Techniczne Typ membrany Dynamiczne Złącze USB Regulacja głośności Mikrofon Transmisja bezprzewodowa Bluetooth Charakterystyka Dynamika [dB] 95 Charakterystyka słuchawek Pasmo przenoszenia min. [Hz] 20 Pasmo przenoszenia max. [Hz] 20000 Impedancja [Ω] 32 Gwarancja Minimum 24 miesiące 9. Słuchawki z mikrofonem (np. Marshall Major III Czarne lub podobne) 8 sztuk Słuchawki nauszne, składane, kolor czarny Techniczne Typ membrany Dynamiczne Złącze 3.5 mm Mikrofon Charakterystyka Dynamika [dB] 99 Charakterystyka słuchawek Pasmo przenoszenia min. [Hz] 20 Pasmo przenoszenia max. [Hz] 20000 Impedancja [Ω] 32 Gwarancja Minimum 24 miesiące 10. Modem 4G (np. alcatel ik40v lub podobny) 5 sztuk Interfejs USB 2.0 Antena wewnętrzna Częstotliwość pracy 2.4Ghz Wspierane standardy minimum 3G, 4G, 4G LTE Standard bezprzewodowy minimum IEEE 802.11b, IEEE 802.11g, IEEE 802.11n Gwarancja Minimum 24 miesiące, Door To Door 11. Dysk zewnętrzny (np. WD My Passport) 8 Dysk przenośny, zewnętrzny, maksymalnie 2,5”, kolor czarny Pojemność minimum 1TB Wspierany standard minimum usb 3.0 Prędkość minimum 5400obr/s Gwarancja Minimum 24 miesiące 12. Kamera internetowa (np. XIAOMI IMILAB CMSXJ22A lub podobny) 1 sztuka Rozdzielczość FullHD, usb, plug and play Wbudowany mikrofon Gwarancja Minimum 24 miesiące 13. Myszka przewodowa (np. Hama MC-200) 2 sztuki Optyczna, ergonomiczna, z rolką, kolor czarny, czułość minimum 1200 dpi Łączność przewodowa USB Gwarancja Minimum 24 miesiące 14. Myszka bezprzewodowa (np. ASUS WT465 v2 lub podobny) 2 sztuki Optyczna, ergonomiczna, z rolką, kolor czarny, czułość minimum 1600 dpi Łączność bezprzewodowa Gwarancja Minimum 24 miesiące 15. Myszka bezprzewodowa (np. ASUS WT465 v2 lub podobny) 2 sztuki Optyczna, ergonomiczna, z rolką, kolor biały, czułość minimum 1600 dpi Łączność bezprzewodowa Gwarancja Minimum 24 miesiące 16. Kabel USB C - Display Port (np. Unitek USB -C 3.1 DisplayPort lub podobny) 1 sztuka USB typ C – Display Port Wsparcie dla standardu 4K Długość przewodu minimum 1,8 m Kolor czarny 17. Kabel USB C - USB C (np. Baseus Kabel USB-C lub podobny) 1 sztuka USB typ C - USB typ C Długość przewodu minimum 1 m Kolor czarny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Stanowi specyfikacja techniczna – załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia w zakresie sprzętu (część 1 i 2) obejmuje dostawę sprzętu i świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancji. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub załącznikach użyto znaków towarowych lub źródeł pochodzenia, wyrazom takim towarzyszy zwrot „lub równoważny”. Wskazanie w SIWZ i załącznikach nazwy handlowej określa klasę produktu i służy ustaleniu standardu w zakresie wymogów technicznych, jakościowych postawionych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych. Uznaje się, że produkt równoważny to produkt o właściwościach jakościowych takich samych lub lepszych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Produkt taki powinien posiadać cechy i parametry nie gorsze niż parametry wskazane jako minimalne w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 30237200-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30232110-8
30232110-8
30232110-8
30237200-1
30237200-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 21
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






 
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
zgodnie z SIWZ pkt. 6.1. w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Zamawiający żąda: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 6.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na wezwanie Zamawiającego, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 6.1 pkt. a niniejszego Rozdziału – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
 
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz ofertowy wraz z załączonym oświadczeniem o spełnianiu wymaganych parametrów technicznych – na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej – w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
Wymaga się złożenia ofert w formie pisemnej

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
 
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
 
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
 

Informacje dodatkowe:
 
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a. dopuszcza się zmianę umowy w sytuacji, gdy zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: • zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu zamówionego w ramach zamówienia podstawowego, • zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, • wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, b. zostały spełnione łącznie następujące warunki: • konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, • wartość zmiany nie przekracza 50% wartości określonej pierwotnie w umowie, • zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 145 ust. 1 e ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-19, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: a) administratorem danych osobowych jest Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki b) z inspektorem ochrony danych osobowych można się kontaktować pod adresem: c) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Nr ZP/08/2020 pn. Dostawa drukarek, scanerów, monitorów, telewizora Led i akcesoriów komputerowych dla Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie. d) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; e) Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 2. Wykonawca posiada: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 3. nie przysługuje Wykonawcy: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
 
 
Część nr: 1 Nazwa: Urządzenie wielofunkcyjne A3 – 2 szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Parametry: Prędkość drukowania (A4, tryb normal): A4: minimum 35 str./min w kolorze i w trybie monochromatycznym A3: minimym 20 str./min w kolorze i w trybie monochromatycznym Czas pierwszego wydruku/ uzyskania pierwszej kopii: Do 10 sekund Rozdzielczość druku: 1200x1200 dpi, 600x600 dpi Rozdzielczość skanowania: minimum 600x600 dpi Pamięć Minimum 1.2 GB Języki drukarki PCL5c, PCL6, PostScript 3, PDF v1.7, XPS Podajniki papieru: Uniwersalny - 100 str. 1 kaseta, pojemność do 400 str. Odbiornik papieru: 400 arkuszy wydrukiem do dołu Druk dwustronny Gramatura papieru: Od 80 g/m2 do 256 g/m2 Wymiary nośników: A3, A4, A5, B4, B5, A6, B6; 11 kopert (Com-10, DL, C5, C4), niestandardowy rozmiar (do 1321 mm długości, również w przypadku banerów); RADF: A3, A4, A5, A6, B4, B5; druk dwustronny: A3, A4, A5, B4, B5. Obsługa rozmiarów niestandardowych: szerokość 64–297 mm, długość: 90–1321 mm niestandardowe: szerokość od 76,2 do 215,9 mm; długość od 127,0 do 355,6 mm Interfejsy: USB, RJ-45 Typy nośników: Papier zwykły, o podwyższonej gramaturze, papier powlekany, folia przezroczysta (tylko cz.-b.), etykiety, koperty Funkcje dodatkowe: Uwierzytelnienie za pomocą kodu PIN lub identyfikatora, programowalny kolorowy ekran dotykowy LCD, Bezpośrednie skanowanie do pamięci USB, folderu sieciowego, poczty e-mail, serwera FTP, lokalnego komputera PC oraz skanowanie zdalne. Gwarancja Minimum 36 miesięcy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30232110-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

 
Część nr: 2 Nazwa: Drukarki , scanery, monitory, telewizor led i pozostałe akcesoria komputerowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Nazwa Szt. Opis 1. Skaner płaski (A4 np. CanoScan LiDE 400 lub równoważny) 2 Parametry: Źródło światła, sensor: CIS Rozdzielczość skanowania optycznego: minimum 4800 x 4800 DPI Głębia barw: Wejście: 48 Bit Kolor, Wyjście: 24 Bit Kolor Szybkość skanowania: maksymalnie 7sek/strona (mono, A4), 8sek/strona (kolor, A4) Dodatkowe funkcje: Skanowanie w pionie, skanowanie do e-mail, skanowanie do chmury Obsługiwane systemy operacyjne: Windows 10, Windows 8.1, Windows 7 Interfejs: USB-Typ C(zgodne z USB 3.0 I 2.0), USB Waga Max 1.8 kg Gwarancja Minimum 24 miesięce 2. Drukarka kart plastikowych (Zebra ZC300 lub równoważny) 1 Parametry: Kolor: biały lub srebrny Rodzaj druku: Termosublimacja Rozdzielczość druku 300dpi Prędkość druku[mono][karty/h] 900 Prędkość druku [kolor][karty/h] 200 Grubość Karty 10-40 mil Wykonanie kart PVC kompozytowe, Samoprzylepne, PVC Interfejsy: USB, Ethernet Pojemność podajnika: minimum 100 Drukarka musi wspierać wydruk z systemu iKsoris firmy Softcom Gwarancja Minimum 24 miesiące 3. Drukarka laserowa monochromatyczna ze skanerem (np. HP LaserJet Pro M130a lub równoważna) 3 Drukarka w kolorze białym Obsługiwany typ nośnika Papier zwykły, Papier fotograficzny, Koperty, Etykiety Obsługiwane formaty nośników: A4, A5, A6, B5 Podajnik papieru: minimum 150 arkuszy Odbiornik papieru: minimum 100 arkuszy Rozdzielczość druku: 600 x 600 dpi Rozdzielczość skanowania: 1200 x 1200 dpi Format skanu: A4 Druk dwustronny (dupleks) Interfejsy: USB Gwarancja Minimum 12 miesięcy 4. Drukarka przenośna (np. EPSON WF-100W WIFI lub równoważna) 1 Drukarka musi być lekka, maksymalnie 1,7kg, plug and play (wbudowany sterownik) z wbudowaną baterią, z łącznością bezprzewodową Wi-fi Obsługa formatów: A4 (21.0x29,7 cm), A5 (14,8x21,0 cm), A6 (10,5x14,8 cm), B5 (17,6x25,7 cm), C6 (koperta), DL (koperta), Nr 10 (koperta), Letter Legal, 10 x 15 cm, 13 x 18 cm Obsługa protokołów wydruków sieciowych: IPP, LDP, Port 9100, WSD Protokoły administracji sieciowej - SNMP, HTTP, DHCP, APIPA, DDNS, mDNS, SLP, WSD, LLTD, Ping Możliwości podłączenia: Bezprzewodowa sieć LAN IEEE 802.11b/g/n (WiFi 4), Wi-Fi Direct, USB 2.0 Micro-B Usługi drukowania mobilnego Apple AirPrint, Google Cloud Print Protokoły sieciowe - TCP/IPv4, TCP/IPv6 Wymiary maksymalnie 32 cm/16 cm/7 cm Gwarancja Minimum 24 miesiące 5. Telewizor LED 65" wraz z wieszakiem ściennym (np. SAMSUNG QLED QE65Q67T + kompatybilny wieszak lub podobny) 1 OBRAZ Ekran 65 cali / 163 cm, 16:9 Zgodność z HD 4K UHD, 3840 x 2160, HDR Częstotliwość odświeżania 100 Hz Podświetlenie matrycy LED Tuner DVB-T2, DVB-S2 DŹWIĘK Moc głośników minimum 2 x 10 W FUNKCJE SIECIOWE I MULTIMEDIALNE Smart TV, Wi-Fi, DLNA Przeglądarka internetowa Nagrywanie na USB Komunikacja dodatkowa: Bluetooth, Wi-Fi Direct, AirPlay WEJŚCIA / WYJŚCIA Liczba złączy HDMI 3 Liczba złączy USB 2 Złącze Ethernet (LAN) Wejście komponentowe INFORMACJE DODATKOWE Menu w języku polskim USB - zdjęcia, muzyka, film, PVR - nagrywanie USB, TimeShift, możliwość aktualizacji oprogramowania EFEKTYWNOŚĆ ENERGETYCZNA Klasa energetyczna A+ Zasilanie 220 - 240 V 50/60 Hz WYPOSAŻENIE I AKCESORIA Podstawa, instrukcja obsługi w języku polskim, karta gwarancyjna, pilot GWARANCJA Minimum 24 miesiące 6. Monitor 24" (np. IIYAMA ProLite XUB2492HSU-B1 lub podobny) 1 OBRAZ Ekran 24 cale , 16:9 Rozdzielczość Full HD Częstotliwość odświeżania obrazu 75Hz Powłoka matrycy - Matowa DŹWIĘK Głośniki stereo minimum 2x1W WEJŚCIA HDMI x1, DisplayPort x1, VGA x1 GWARANCJA Minimum 36 miesięcy 7. Monitor 22" (np. iiyama ProLite XUB2292HS-B1 lub podobny) 1 OBRAZ Ekran 24 cale , 16:9 Rozdzielczość Full HD Częstotliwość odświeżania obrazu 75Hz Powłoka matrycy - Matowa DŹWIĘK Głośniki stereo minimum 2x1W WEJŚCIA HDMI x1, DisplayPort x1, VGA x1 GWARANCJA Minimum 36 miesięcy 8. Słuchawki bezprzewodowe (np. JBL Tune 500BT lub podobne) 1 Słuchawki nauszne, bezprzewodowe, składane, kolor czarny Techniczne Typ membrany Dynamiczne Złącze USB Regulacja głośności Mikrofon Transmisja bezprzewodowa Bluetooth Charakterystyka Dynamika [dB] 95 Charakterystyka słuchawek Pasmo przenoszenia min. [Hz] 20 Pasmo przenoszenia max. [Hz] 20000 Impedancja [Ω] 32 Gwarancja Minimum 24 miesiące 9. Słuchawki z mikrofonem (np. Marshall Major III Czarne lub podobne) 8 Słuchawki nauszne, składane, kolor czarny Techniczne Typ membrany Dynamiczne Złącze 3.5 mm Mikrofon Charakterystyka Dynamika [dB] 99 Charakterystyka słuchawek Pasmo przenoszenia min. [Hz] 20 Pasmo przenoszenia max. [Hz] 20000 Impedancja [Ω] 32 Gwarancja Minimum 24 miesiące 10. Modem 4G (np. alcatel ik40v lub podobny) 5 Interfejs USB 2.0 Antena wewnętrzna Częstotliwość pracy 2.4Ghz Wspierane standardy minimum 3G, 4G, 4G LTE Standard bezprzewodowy minimum IEEE 802.11b, IEEE 802.11g, IEEE 802.11n Gwarancja Minimum 24 miesiące, Door To Door 11. Dysk zewnętrzny (np. WD My Passport) 8 Dysk przenośny, zewnętrzny, maksymalnie 2,5”, kolor czarny Pojemność minimum 1TB Wspierany standard minimum usb 3.0 Prędkość minimum 5400obr/s Gwarancja Minimum 24 miesiące 12. Kamera internetowa (np. XIAOMI IMILAB CMSXJ22A lub podobny) 1 Rozdzielczość FullHD, usb, plug and play Wbudowany mikrofon Gwarancja Minimum 24 miesiące 13. Myszka przewodowa (np. Hama MC-200) 2 Optyczna, ergonomiczna, z rolką, kolor czarny, czułość minimum 1200 dpi Łączność przewodowa USB Gwarancja Minimum 24 miesiące 14. Myszka bezprzewodowa (np. ASUS WT465 v2 lub podobny) 2 Optyczna, ergonomiczna, z rolką, kolor czarny, czułość minimum 1600 dpi Łączność bezprzewodowa Gwarancja Minimum 24 miesiące 15. Myszka bezprzewodowa (np. ASUS WT465 v2 lub podobny) 2 Optyczna, ergonomiczna, z rolką, kolor biały, czułość minimum 1600 dpi Łączność bezprzewodowa Gwarancja Minimum 24 miesiące 16. Kabel USB C - Display Port (np. Unitek USB -C 3.1 DisplayPort lub podobny) 1 USB typ C – Display Port Wsparcie dla standardu 4K Długość przewodu minimum 1,8 m Kolor czarny 17. Kabel USB C - USB C (np. Baseus Kabel USB-C lub podobny) 1 USB typ C - USB typ C Długość przewodu minimum 1 m Kolor czarny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30237200-1, 30232110-8, 32324600-6, 38520000-6, 33195100-4, 30237200-1, 32342100-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-11-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Sokólska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-11-10 15:36:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jakub Niewiadomski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-11-10 15:46:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jakub Niewiadomski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-11-10 15:46:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
752 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »