ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Kierownik Sekretariatu i Kancelarii

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2022-11-28 14:51:54 przez Admin Zacheta

Kierownik Sekretariatu i Kancelarii

Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki poszukuje
Kierownika Sekretariatu i Kancelarii
Jeśli jesteś osobą, która lubi pracę z ludźmi, jest kontaktowa, i nie boi się dynamicznej pracy oraz ma ochotę brać udział w rozwoju naszej instytucji to szukamy właśnie Ciebie!
Stanowisko: Wyższa Specjalistka/Wyższy Specjalista
Funkcja: Kierownik działu
Dział: Sekretariat oraz Kancelaria i Archiwum, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki
 
Do Twoich głównych obowiązków należeć będzie:
  • Nadzór i koordynowanie prac sekretariatu Dyrekcji Zachęty;
  • Nadzór i koordynowanie prac punktu kancelaryjnego Zachęty;
  • Nadzór nad archiwum zakładowym Zachęty;
  • Przygotowanie planów i sprawozdań merytorycznych do Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz sprawozdań z działalności wystawienniczej do Głównego Urzędu Statystycznego;
  • Obsługa korespondencji elektronicznej;
  • Prowadzenie dokumentacji Dyrekcji;
  • Przygotowanie i redagowanie pism do podpisu Dyrekcji;
  • Administrowanie systemu Macrologic CRM Instytucja Kultury;
  • Wykonywanie czynności urzędowych – potwierdzanie kopii dokumentów „za zgodność z oryginałem”;
  • Koordynowanie i prowadzenie spraw oraz przechowywanie aktów założycielskich Zachęty m.in.: Statusów i odpisów z rejestrów: NIP, REGON, RNIK;
  • Prowadzenie rejestru oraz przechowywanie:
- zarządzeń Dyrektora;
- pełnomocnictw i upoważnień;
  • Sprawowanie nadzoru nad pieczątkami nagłówkowymi i imiennymi (zakup, wydawanie, brakowanie) oraz prowadzenie ich rejestru;
  • Kreowanie właściwego wizerunku instytucji, dbanie o porządek, estetykę i czystość biura;
  • Organizacja, koordynacja i rozliczanie służbowych wyjazdów krajowych i zagranicznych Dyrekcji;
  • Zbieranie danych, przygotowywanie materiałów, zestawień i tworzenie prezentacji na potrzeby Dyrekcji;
  • Sporządzanie projektów pism, sprawozdań, raportów i protokołów ze spotkań na polecenie Dyrekcji;
  • Kontakt z urzędami, instytucjami, organizacjami i podmiotami nadzorczymi;
  • Prowadzenie spraw związanych z prenumeratą czasopism;
  • Ścisła i aktywna współpraca z innymi działami i osobami w instytucji w tym przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych;
  • Obsługa korespondencji elektronicznej (m.in. e-mail, ePUAP) oraz praca w chmurze;
  • Zarządzanie podległymi pracownikami działu w zakresie organizacji i dyscypliny pracy;
  • Tworzenie i rozliczanie budżetu działu oraz przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych;
  • Zaopatrywanie sekretariatu w materiały, produkty i inne środki niezbędne do jego prawidłowego funkcjonowania i monitorowanie zapasów.
Wymagania:
  • wykształcenie minimum średnie, dodatkowym atutem będzie znajomość zasad etykiety lub protokołu dyplomatycznego oraz ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny;
  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku minimum 3 lata;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie);
  • chęć poznania procesów w instytucji publicznej, ciekawość, dociekliwość i otwartość na wiedzę;
  • komunikatywność oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach;
  • umiejętność zarządzania czasem, wykonywania różnorodnych zadań oraz ustalania priorytetów, samodzielność w wykonywaniu zadań, zaangażowanie, dokładność, rzetelność, skrupulatność;
  • umiejętność analitycznego myślenia i efektywnego rozwiązywania problemów;
  • wysoka kultura osobista, dyplomacja, dyskrecja i lojalność;
  • dobra znajomość programów m.in. pakietu Microsoft Office, umiejętność i chęć pracy w chmurze.
 
Mile widziane:
  • doświadczenie zawodowe w prowadzeniu Sekretariatu i/lub Kancelarii Instytucji Kultury;
  • znajomość przepisów obowiązujących w zakresie postępowania z dokumentacją spraw ostatecznie załatwionych i prowadzenia archiwum;
 
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełny etat;
  • wynagrodzenie zasadnicze 5 000,00 zł brutto;
  • dodatek stażowy za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, na podstawie od udokumentowanego stażu pracy. Dodatek przysługuje od 5 lat stażu pracy;
  • dodatek funkcyjny od 15% do 40% wynagrodzenia zasadniczego;
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku, zapomogi, pożyczki mieszkaniowe, korzystna oferta dodatkowej opieki medycznej;
 
CV WRAZ Z KLAUZULĄ
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Zachętę – Narodową Galerie Sztuki w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym na aplikowane przeze mnie stanowisko”
i/lub
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Zachętę – Narodową Galerię Sztuki na potrzeby przyszłych rekrutacji”
prosimy przesyłać na adres e-mail: 
z dopiskiem „Rekrutacja na Kierownika Sekretariatu i Kancelarii”
Na zgłoszenia czekamy do 28 grudnia 2022 r. 
Zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.
« powrót do poprzedniej strony