ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wyniki

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Druk wydawnictw zwartych i druków ulotnych dla Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w WarszawieDrukuj informację Zamówienie publiczne: Druk wydawnictw zwartych i druków ulotnych dla Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie

Szczegóły informacji

Druk wydawnictw zwartych i druków ulotnych dla Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Zachęta - Narodowa Galeria Sztuki w Warszawie

Finansowanie: środki własne

Nr UZP: 27427 - 2016

Termin składania ofert / wniosków: 2016-03-31 10:59:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2016-03-31 11:00:00

Miejsce złożenia oferty: Zachęta - Narodowa Galeria Sztuki, plac Małachowskiego 3, 00-916 Warszawa, Kancelaria

Ogłoszono dnia: 2016-03-16 przez Anna Sokólska

Treść:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
 
Warszawa: druk wydawnictw zwartych i druków ulotnych dla Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie
Numer ogłoszenia: 27427 - 2016; data zamieszczenia: 16.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V
zamówienia publicznego
 
zawarcia umowy ramowej
 
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachęta Narodowa Galeria Sztuki , Plac Małachowskiego 3, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 556 96 01, faks 22 8277886.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zacheta.art.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: druk wydawnictw zwartych i druków ulotnych dla Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk wydawnictw zwartych i druków ulotnych dla Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie. W zakresie zamówienia jest druk książek, folderów, ulotek, naklejek, biletów, wizytówek, plakatów. Przedmiot zamówienia obejmuje 21 pozycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w specyfikacji rodzajowo-ilościowej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. W zakresie zamówienia jest skanowanie, korekty skanów, wydruki kontraktowe (proofy, match-printy, cromaliny), impozycje, druk offsetowy, druk cyfrowy, introligatornia, pakowanie i dostawa. Proces tworzenia naszych wydawnictw nie jest procesem ściśle produkcyjno-technicznym, ponieważ w zdecydowanej większości jest to praca twórcza, dlatego też wymaga się, aby Wykonawca zapewnił Zamawiającemu możliwość bezpośredniego, stałego kontaktu na każdym etapie tworzenia wydawnictw w celu merytorycznego nadzoru i akceptacji kolejnych etapów produkcji: obróbki reprodukcji na monitorze, próbnych wydruków reprodukcji - tzw. wydruków kontraktowych, wydruków z gotowych montaży (po podstawieniu skanów) - wydruku impozycyjnego, wydrukowanych arkuszy plano (również w trakcie druku), oprawy introligatorskiej (również w trakcie jej wykonywania). Zamawiający wymaga zapewnienia, w cenie oferty, transportu do siedziby Zamawiającego efektów pośrednich poszczególnych etapów procesu poligraficznego w celu monitorowania procesu tworzenia wydawnictw. Zachęta jest galerią narodową i poziom wydawanych przez nas druków tym bardziej musi być wysoki, niezbędny jest więc nasz stały nadzór w trakcie całego procesu świadczenia usług ..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające do 20% wartości zamówienia podstawowego w zakresie zwiększenia nakładu druków, których zakres został określony w specyfikacji rodzajowo-ilościowej - załącznik nr 1 do SIWZ .
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0, 22.16.00.00-9, 22.46.20.00-6, 22.45.90.00-2, 22.90.00.00-9, 79.81.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000,- zł (słownie złotych: pięć tysięcy). 2. Wadium w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku zamawiającego (dowód wpłacenia wadium należy załączyć do oferty). 3. Wykonawca wniesie wadium przed upływem terminu składania ofert w pieniądzu - na konto Zamawiającego : Nr 17 1130 1017 0020 1460 8920 0002 lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający oczekuje aby przedmiot zamówienia zrealizował doświadczony Wykonawca, posiadający zdolności do realizacji zamówienia, którego wiedza i doświadczenie będzie stanowić indywidualny dorobek przedsiębiorstwa, na który składa się ogół wiadomości oraz umiejętności zdobytych w toku prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający wymaga wykazania zrealizowania w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 usług polegających na druku wydawnictw zwartych i druków ulotnych o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każde zamówienie wraz z załączeniem dowodów stwierdzających należyte wykonanie zamówienia (np. referencje) Powyższe należy wykazać w wykazie usług - załącznik nr 6 do SIWZ.
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z brzmieniem art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy - Pzp. - wg załącznika nr 3a do SIWZ.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z brzmieniem art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy - Pzp. - wg załącznika nr 3a do SIWZ.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z brzmieniem art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy - Pzp. - wg załącznika nr 3a do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 2) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ oraz kalkulacja kosztów- załącznik nr 5 do SIWZ. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Poziom edytorski - 40
IV.2.2)
 
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: a) zmiany podwykonawcy, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. b) zmian korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności obniżenia ceny przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. c) ograniczenia przedmiotu umowy w przypadku zmian w planie wystaw lub zmniejszenia środków finansowych w budżetach wystaw d) Zamawiający zastrzega sobie zmianę założeń technicznych poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, pierwotnie określonych w SIWZ, które wyniknąć mogą w trakcie projektowania wydawnictw i których Zamawiający na dzień ogłaszania przetargu nie był w stanie przewidzieć, a które są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia . e) Zwiększenia wynagrodzenia poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, jeżeli w okresie realizacji umowy nastąpią niezależne od wykonawcy zdarzenia, mające wpływ na koszty produkcji (np. zmiana parametrów technicznych). f) W przypadku wprowadzenia innej stawki podatku VAT, niż wskazana jako obowiązująca na dzień składania ofert, zmiana stawki podatku od towarów i usług następuje z dniem wejścia w życie obowiązującego aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę podatku od towarów i usług bez konieczności zawierania aneksu do Umowy. 2. Zmiana umowy wymaga oświadczenia wykonawcy w przypadku określonym w pkt.1a. , Zmiany umowy w stosunku do treści oferty dla sytuacji określonych w pkt. d,e będą zawierały się w zleceniu realizacyjnym po porozumieniu stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zacheta.art.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachęta - Narodowa Galeria sztuki w Warszawie, plac Małachowskiego 3, 00-916 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2016 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, plac Małachowskiego 3, 00-916 Warszawa - w kancelarii (parter), wejście z tyłu gmachu od ul. Burschego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Anna Sokólska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-03-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Sokólska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-03-17 11:33:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Aleksander Turski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-03-17 11:41:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Aleksander Turski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-04-07 18:54:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3185 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony